Välkommen till Ulla-Bella Sek.

Hej.

Denna bloggen är inte så mycket för mig själv som för er.
Så länge jag kan minnas har folk kommit till mig med sina problem och jag har fått höra att jag är bra på att komma med lösningar.
Så meningen med denna bloggen är att ni ska kunna komma med era problem till mig och jag ger er råd och förslag på hur ni kan lösa dem.
Glöm dock inte att jag bara ger råd och förslag, ni måste själv se över dessa råd och förslag, om de passar er. Jag tar inte ansvar om ni får problem p.g.a. mina råd.
Jag är här för att ni ska kunna ha en utomstående person att fråga om hjälp eller synpunkter, vilket ni även kan göra anonymt.
Jag kommer publicera frågan och svar i bloggen, ni kan skicka frågan till mig via kommentarer.

Hoppas jag kan stå till tjänst!

"Jag kan allt och lite tiiiill"

Ulla-Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0