Ulla-Bella spanar!

Jag har fått en del kommentarer de här senaste dagarna och även spanat rundor lite på bloggarna som kommenterat.
Tack föresten för alla söta kommentarer!

Hur som helst fastnade jag lite extra för en blogg.
Det senaste inlägget; "Dumma Dumma Dumma Eva"

"Ibland tänker jag att när Eva plockade det där förbjudna äpplet i den där förbjudna trädgården och Gud blev fett pissed off på henne så staffade han henne inte alls genom att orsaka en helvettisk pina när hon skulle föda bebisar. Nejnej. Jag tänker att istället uppfann han klackar. Klackar och tajta, superslimmade jeans som inte är menade att sitta, andas eller äta i. Det är vårt straff tjejer. Tack så jävla mycket, Eva."

Underbart inlägg. Roligt och sant! Drog på smilbanden ett antal gånger då jag läste igenom det.

Trevlig blogg om två tjejer som skriver en blogg.

Tjabba i galoscherna och välkomna ska ni vara till den omtalade Dubbelbloggen! Här försöker vi se allt i livet på den ljusa sidan och dela med oss av det. Men det slutar inte där, utan här kan ni även läsa om våra vardagsbestyr, mode och shopping, åsikter om ditt och datt och mycket, mycket mer. Enjoy!

Rekommenderar att ta en titt på denna.
Namnet på bloggen är då;
http://dubbelbloggen.blogg.se/

//Ulla-Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0