Baksmälla

Om jag får dra till med en vild gissning skulle det vara att en del lider av den sällsynta sjukdomen baksmälla denna helg!
Det finns många sätt att motverka baksmälla som ni säkert redan vet. Vatten efter 12, varannan vatten m.m.



Om jag skulle gissa har alla något som fungerar bäst mot baksmälla.
Jag kommer ihåg vissa morgonar då jag vaknat upp, om jag ska vara ärlig fortfarande lite snurrig i pottan, fixat 2 glas med vatten, varav jag slängt i en Treo i ena, och tagit den andra med 2 ipren. Sedan har jag gått och lagt mig igen och sovit ett par timmar och vaknat rätt okej.

Men jag skulle nog säga att mitt bästa baksmälle tips kom under dagar i en husvagn och gott sällskap.
Dagen börjas med nybakta frallor och pucko. Tänk er den kombinationen. Och tomat. Tomat är viktigt. Tomat är väldigt bra mot baksmälla då det samlar upp gifterna i kroppen du fått av spriten.
Jag kan ärligt säga att frallor, pucko, tomat och gott sällskap är helt klart bästa botet mot baksmälla!
Ligga i sängen och tycka synd om sig själv tjänar inget till!

En site med lite tips; http://www.bakisguiden.se/

Berätta gärna om ni har några bra tips mot baksmälla!

//Ulla-Bella


Kommentarer
Postat av: S*

VAd kul att du har startat en blogg.

Kul att du hittade min :D

2009-04-11 @ 13:56:34
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad har du för planer inför dagen?

2009-04-11 @ 14:04:00
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej.

Jag hoppas det går bra att jag frågar om din synpunkt.

Saken är den att jag är tillsammans med en kille som jag tycker jättemkt om. Men jag bor i Sverige och han bor i England och så kommer det antagligen vara i ett antal månader.

Jag vet inte om jag klarar av ett långdistans-förhållande eller om jag kan lita på honom...



Kram Carro

2009-04-11 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0